vineri, 3 martie 2017

A mea religie-i Iubirea

A mea religie-i Iubirea –
E tot ce este mai curat
Rămas în mine nepătat –
A mea religie-i Iubirea

Iubirea-i mîntuirea mea –
Ea ura înfocată-o stinge
Şi frica palidă onvinge –
Iubirea-i mîntuirea mea

Iubirea e durerea mea –
Cînd aspru ea mă dojeneşte
Mă arde,-apoi povăţuieşte –
Iubirea e durerea mea

Iubirea este haina mea –
Cînd n’a rămîne alt veşmînt
Cu ea voi fi acoperit –
Iubirea este haina mea

Iubirea-i libertatea mea –
De-mi umple firea suflul Ei,
Eu fac ce vreau și nu greșesc
Iubirea-i libertatea mea

Iubirea este duhul meu –
Ce din Înalt mi-a fost sădit
Prin care voi, prin care sînt –
Iubirea este duhul meu

Iubire-ambrozie divină –
Asupra cărei Unul singur
Putere are – doar Divinul –
Iubire-ambrozie divină

A mea credinţă e Iubirea –
Ea inima îmi umple lesne
Şi din preaplin în părţi ţîşneşte –
A mea credinţă e Iubirea

A mea religie-i Iubirea –
Mă leagă ea, făcînd misterul,
Şi cu Pămîntul, şi cu Cerul –
A mea religie-i Iubirea

Andrei Onea
2013

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu